Veckan har kickat igång

Redan tisdag. Betat av veckans två första dagar. Igår stod jobb på schemat, sen snabbt hem och hänga med Frallan. Lyssnade på Rättegångspodden påvägen hem, vilket resulterade i att jag klev på fel tunnelbana. Upptäckte det vid Solna centrum, så skyndade mig av och tog tvärbanan därifrån till Sumpan. Blev en liten omväg om man säger så!
 
Idag var ögonlocket vääldigt tunga. F vaknade 0.30, och höll låda till 4. Vet inte vart hans dåliga sömn kommer ifrån. Han ska tydligen vara i fas 8 (tror jag de va!), och ja som alla faser kastas allt omkull. Han är dessutom lite snorig och hostig, så har börjat behandla med astmamedicin. Han har tid på BUMM igen på tisdag nästa vecka. Lilla hjärtat, så tråkigt när han är sjuk! <3
 
Idag har jag jobbat iaf, och sen gick jag på ett skivstångspass på Friskis. Passet var helt okej! Tog det ganska lugnt, men blev helt slut ändå. Var längesen jag körde skivstång. Kommer nog kännas i benen i morgon!
 
Nu kikar jag lite TV. Nattade F inne i vår säng, då han vägrade ligga still i sin. Så mysigt att ha en snarkande lite skrutt bredvid sig. Såå svårt att inte somna själv då asså! När han väl somnade så åt vi middag. Alex hade gjort nå tortellini med tomat och mozarella. Riktigt gott!
 
Nu ska jag bädda ner mig och kolla Biggest Loser VIP i sängen. Får se om jag lyckas hålla mig vaken!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0