Helgens roadtrip

I helgen har jag alltså varit i Ullared med syster & mamma. Jag åkte från Sthlm 6.21 i lördags. Tog tåget till Västerås, där syster&mamma hämtade mig på stationen. Sen rullade vi söderut. Asså det är fan långt ner till Ullared! Men vi fördrev tiden med allsång, lekar och massa skratt! Första stoppet blev vid den berömda Ströbohög i Köping. En stor jävla kulle. Väldigt ball! :D

(null)
Asså såå nöjda! :D

Blev även ett stopp i Laxå. Där hamnade vi i värsta raggarträffen. Å i Mullsjö lånade vi toaletten på nåt litet hotell. Vi åt lunch på Burger King i Gislaved. Asså vilka metropoler man passerar påväg till Ullared!

Vi var framme strax innan 14. Checkade in till stugbyn, och åkte sen till varuhuset. Såå mkt folk, såklart! Men de rullade på rätt smidigt ändå. Framåt 17 kände vi oss rätt klara. Betalade och begav oss till stugan.

Vi hade bokat en av radstugorna. Himla gulligt! Tror dom är rätt nybyggda. Vi bäddade i ordning och piffde oss lite, sen tog vi en promenad till Harrys. Jag tog en burgare, smakade riktigt bra! Vi skulle sen ha stannat på quizet, men vi var sååå trötta. Så knallade tillbaka till stugan istället.

(null)
Vår stuglänga.

(null)
Välförtjänt skål!

Vi kände alla tre att vi ville ta en sväng till inne på Gekås, så vi var där strax efter att de öppnade igår. Shoppade det sista. Hann även med några av butikerna utanför. Köpte lite skor och schampoo där. Vi åt sen asiatisk buffé till lunch innan vi rullade hemåt igen.

Blev några stopp på vägen. Rullade in i Sthlm strax efter 18. Snälla systern körde mig hela vägen hem, hade aldrig kunnat släpa med alla grejer på tåget! Såå skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst!

Verkligen varit en rolig helg! Min syster & mamma är bäst! <3
Anonym
2018-04-09 @ 12:14:53

Vad fick ni betala för stugan?

Svar: Ca 900:- inkl frukostpaket för 3 personer.
malin.

Anonym
2018-04-09 @ 19:03:45

Mysigt med en shoppinghelg!

Svar: Verkligen! Jättemysigt! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0