Öppna förskolan

(null)
Spännande att åka buss!

Frank tog lite sovmorgon i morse. Så vi kom till ÖF lite senare än vi brukar. Blev lite tokigt för F, att det var så mkt folk där redan när vi kom. Lite ledsna miner, men det gick helt okej sen! Dinah&Stellan kom dit å, himla kul! Jag tror att Stellan tyckte att detvar roligt. :)

Vi åkte hemåt sen efter lunch. Gick förbi Direkten å häntade ut ett paket från Footway. Frank vilade, och jag roddade med brf-grejer. Snart dags för årsstämma, så behöver fixa endel i för det.

Resten av em var vi bara hemma. Frank fick prova skorna jag beställt. De som jag trodde skulle vara alldeles för stora satt som en smäck! Hans fötter har seriöst vuxit 5mm på en månad! Galet. När pappan kom hem sen for jag till Friskis för ett medelpass. Grymt skönt å få träna!

Ligger nerbäddad nu. Frank sover inne hos sig efter en lååång nattning. Har precis kollat GWs mord från i tisdags. Ska försöka sova nu.

God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0