Julen är över

Julafton firade vi i Västerås med min familj, och idag har vi varit i Vallentuna och firat med Alexanders familj. Julen blev lite deppig i år. Mitt mående, men även Franks, har dragit ner peppen rejält. Men det har varit väldigt mysigt stundvis iaf! Mysigt att träffa familjen, äta god mat. Sånt som hör julen till! Frank har fått massa finfina julklappar, så tacksam att han har en sån fin familj som skämmer bort honom både med kärlek och presenter. <3

(null)
Jag & min stora lilla kille!

(null)
Sitter tryggt hos mormor när tomten kommer.

(null)
Öppnar stooort paket.

(null)
Öppnar paket med pappa.

(null)
Spanar in julgranen.

Nu är allt julstök över. Vi ska hålla oss hemma nu framöver. Kurera både mig och Frank. Och njuta av lite ledig tid tillsammans hela familjen.

Hoppas ni haft en fin julhelg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0