En jobbhelg med alldeles för lite sömn

Jobbat på akuten i helgen. Var rätt lugnt i lördags, destomer idag. Inte så mkt spännande fall, allt blir ju vardagsmat tillslut. Jobbade tillsammans med Sara idag. Vi går om varandra uppe hos oss, hon jobbar bara onsdagar nuförtiden. Så var kul att äntligen jobba tillsammans igen, om så bara för en dag!
 
Har fått alldeles för lite sömn i helgen. Natten till lör hade grannen galej, å natten till idag stökade Frank. Jaja, man överlever ju det mesta lixom. Ska försöka komma i säng tidigt idag.
 
Kikade på Mellon igår, asså katastrof. Nivån är så låg att man tillochmed tycker att Jessica Andersson var bra. Då fattar ni lixom. Sista deltävlingen helgen som kommer, hoppas på nå superbra då!
 
Ny vecka startar i morgon igen då. Börjar jobbveckan med medarbetarsamtal, ska bli spännande. Sen hoppas jag att vi får till ett besök på förskolan. Ons ska jag hem till min bonusmormor, tors läkarbesök. Sen inte så mkt mer planerat utöver de. Blir nog en bra vecka!
 
Nu ska jag parkera i soffan, och inte lyfta ett finger mer på hela kvällen. Söndag deluxe!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0