Mammajympat

Startade dagen med att leda mammajympa på Friskis, som alltid på torsdagar. Passet gick bra! Min vän och kollega Mirjam och hennes Eli var med på passet, kul! Hon smygfotade lite under passet. Inte världens mest smickrande bilder, men vafan!

(null)
In action!

Frank fick sen gå hela vägen hem. Han är verkligen duktig! Orkar knalla jättelångt nu! Han är ganska duktig på att gå där han ska, men man får hålla lite koll. Ibland sticker han iväg ut på gatan osv. Han blir jättearg när han inte får gå där han vill.

(null)
Går sin egen väg!

Sitter i soffan å gör mest ingenting nu. Vi har ätit lunch, Frank sover. Jag har duschat, bäddat rent å startat lite tvätt. Frank borde vakna om en liten stund. Jag ska få på mig lite kläder, sitter fortfarande i morgonrock efter duschen. Skönaste plagget! Eftermiddagen blir lugn. Ska gå och handla lite å sådär.

Ha en fin torsdag!

Glöm inte att trycka på ❤️  Gilla!
Anonym
2018-02-15 @ 20:02:50

Kul att du leder mammapass! :) Har man med sig barnet på passet då?

Svar: Det har man! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0