Gårdagskvällen

Igår hade jag lite galej för att fira min 30-årsdag. Lite vänner, kollegor, gamla Tullen-vänner, och några respektive. Blev ett himla trevligt gäng!

Vid 18-tiden trillade folk in. Satte de i arbete med ett quiz vi slängt ihop. På första frågan var det ett svar, på andra två svar, osv.. De delades in i lag. Å under tiden lagade jag och A maten.

(null)

(null)
Många kluriga frågor!

Maten bestod av hamburgare. Enkelt å fixa, å jag tror alla blev nöjda och mätta! :) Efter maten blev det musik-quiz. Tog hjälp av kahoot.com, supersmidig hemsida där man kan sätta ihop sitt eget quiz.

Sen körde vi lite Prosecco-pong. Beerpong fast med bubbel-glas. Var såå nära att slå Babba&Sofia!

(null)
Prosecco-pong!

Sen rullade lixom kvällen på. De sista gick vid halv-två-ish. Hade verkligen en jättebra kväll! Så glad för alla som kom! Fick finfina presenter å, tack snälla ni! <3

(null)
Nöjd tjej med konfetti-ballong!

Vaknade till liv för en stund sen. Ska äta pannkakor till sen frukost. Ska bli mums! Vi ska städa lite och sen fara ut till Vallentuna och hämta hem vår lilla skatt. Saknar honom såå mkt!
Anonym
2018-01-21 @ 21:04:13

Låter som att ni hade en bra kväll!

Svar: Verkligen! (:
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0