Spinning & Vallentuna

Startade min lördag med ett Spinningpass. Asså fysatan va jobbigt de va! Var helt snurrig efteråt. Men gött var det iaf!

Sen hem, duscha, äta lite lunch. När F sov kikade vi ett avsnitt Bron. Såå spännande! Vi är fortfarande på säsong 3 ska jag tillägga.

När F sen vaknade åkte vi till Vallentuna. Firat Alex mamma med god mat och tårta (jag avstod dock tårtan, bra gjort av mig!). Eftermiddagen bara rusade förbi. Vi rullade hemåt strax efter 19.

(null)
Åka-bil-selfie! Me and my man. <3

Kom hem för en stund sen. Försökt få F att somna i typ 1h, går sådär! Han får vara vaken helt enkelt. Ska kika lite Bron, bara två avsnitt kvar på säsong 3. Hoppas vi hinner se klart ikv!

Hoppas ni haft en fin lördag iaf! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0