Bröt mitt shoppingförbud

Jag är en svag människa. Jag bröt mitt shoppingförbud. Delvis iaf. Har ju inte shoppat något till mig själv, utan till Frank. Han börjar bli så stor! Så har köpt lite nytt till honom. Blev faktiskt en hel del i storlek 98. Han drar nog mer en 92a nu, men jämförde plaggen i 92 vs 98, och det skilde bara typ 1-1,5cm på längden. Så det blev den större helt enkelt!
 
(null)
Kom hem med 4 överdelar och 5 nederdelar.
 
På PoP blev det tre par leggings. De kör fortfarande på 3för2 på leggings. Blev svarta, marinblå och vinröda. Tycker PoPs leggings är de bästa! Håller formen, är inte så tunna och de håller färgen hyffsat vid tvätt.
 
(null)
 
Gick sen in på KappAhl, som egentligen var huvudmålet. De har 3för2 på alla barnkläder. Lite besviken måste jag säga, fanns inte alls mkt roligt till Frank. Gick iaf därifrån med ett par byxor, en tisha och en långärmad tröja.
 
Blev även en kortis på Lindex. Frank gick direkt fram till en tröja med polisbilar på. Kunde inte säga nej då ju! Sen blev det en tröja med ugglor med glasögon, och ett par gråa tights.
 
(null)
Tröja med ugglor (ej online) - Tröja med polisbilar - Gråa tights (ej online)
 
Hade lite diverse rabatter och kuponger, så blev lite billigare än ordinarie. Därför jag bröt mitt shoppingförbud. Känns dumt att vänta till nästa månad av princip, när jag får rabatt nu lixom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0