Game night

Igår var jag och A på bio. Så mysigt med en datenight! Frank var hemma hos oss med sin mormor. Jag mötte upp Alex ute i MOS efter hans jobb. Var sååå mkt folk där, är ju Mello denna helg. Men vi fick iaf ett bord på Egon. Så där käkade vi lite först. Jag tog en burgare och Alex en pizza. Väldigt god mat där faktiskt!
 
Vi gick sen å kikade lite i affärer. Jag har ju shoppingförbud denna månaden, men testade ändå ett par byxor inne på Only som syrran tipsat om. Dessa kommer jag nog köpa när lönen kommer sen! Finbyxor i typ mjukisbyxor-tyg. Så sköna!
 
Vi begav oss sen bort till bio. Gillar verkligen bion inne i MOS. Stor och fräscht. Dagen till ära hade vi köpt biljetter till VIP-bio. En mindre salong med stora sköna skinnstolar. Sååå bekvämt å lyxigt verkligen! Mellan sätena var det ett bord där man kunde ställa dryck å popcorn. Sätena längst fram hade tillochmed en fotpall. Kommer aldrig vilja gå på vanlig bio igen nu!
 
Filmen då? Vi såg Game night. Riktigt rolig! Flera twistar och bra tempo i storyn. Verkligen sevärd!
 
4 av 5!
 
Så mysigt med en biodejt! Filmen var slut rätt tidigt, å vi tog en Uber hem. Så var hemma strax efter 21. Tjötade lite med mamma och kikade TV. Skönt med en rätt tidig kväll ändå!
 
Nu ska vi ta bilen å åka och handla. Frank får vara hemma med mormor. Ikväll ska vi på Mello sen, sjukt pepp!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0