Mammapass & lövbiff

Passet i förmiddags gick bra! Var hela 10 som bokat in sig, blev dock lite manfall. Var kul å köra iaf! Har fortf ont på utsidan av höften. Det går helt okej att köra, gör nästan mer ont när jag suttit still en stund. Ska nog köpa sån Voltaren gel som är antiinflammatorisk. Kanske snabbar på återhämtningen lite. Har pass igen på söndag, å vill verkligen kunna köra!

När F sov passade jag på att städa å plocka lite härhemma. Tog ett varv med dammsugaren å sådär. Får passa på när F sover, han är livrädd för dammsugaren nämligen! När han vaknade sen så tog vi en prom i snöyran till Willys å handlade lite. Asså fysatan va less jag är på snön nu!

(null)
Buuuu!

Natta kom över sen på middag. Vi käkade lövbiff å klyftpotatis, såå gott! Frank somnade vid 20, så vi parkade i soffan å kikade Tunnelbanan å sen Wahlgrens värld. Å tjötade massa såklart! Vi bokade in en biodejt å, vi tänkte se Tårtgeneralen. Den ska visst vara himla bra!

Natta åkte för en stund sen. Alex borde komma hem snart, han har varit på pubquiz ikväll. Tänkte bädda ner mig snart iaf, så jag är utvilad till morgondagens babysimspremiär!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0