Städhjälp

Dinah berättade igår att de anlitat städhjälp, å att de är såå nöjda. Jag är sugen jag med. Tänk va skönt att slippa städningen i vardagen. Som det är nu så försöker jag städa lite varje dag när F sover. Han är livrädd för dammsugaren, så man undviker gärna att använda den när han är vaken. Så det blir lixom aldrig färdigt känns de som. Man dammar lite ena dagen, dammsuger andra, badrummet tredje, osv.
 
Företaget Dinah anlitat tar betalt per kvm. Så det är ett fast pris. De flesta andra bolag tar betalt per timme. Vet inte vad som är bäst, men tänker det är skönt med ett fast pris helt enkelt.
 
Det kommer ju såklart bli en extra kostnad i månaden. Men i slutändan är det kanske värt det? Jag har sagt att vi definitivt kommer ha städhjälp om vi får ett barn till! Men kanske redan nu?
 
Någon av er som har städhjälp?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0