Stökig natt

Frank har varit vaken 23-04 inatt. Asså fyfan. Han VÄGRADE somna om. Stackars Alex fick lägga sig på soffan ist.

Så jaa, idag är jag trött! Frank har flyttat in till sin säng, å verkar ha somnat om. Jag ligger i sängen å kikar lite crap på YouTube. Ska strax gå upp å äta lite frukost.

Idag var tanken att F skulle på babysim. Men jag känner näej, fuck it! Så vi har bokat av oss. Man får tillbaka en del av avgiften iaf, så det är bra! Jag har känt hela veckan att det är en större börda än vad det kommer roa F. Så vi skippar de helt enkelt.

Får se lite vad vi gör ist. Tänkte rensa Fs garderob. Kommer behöva köpa lite nytt till honom. KappAhl har 3för2 på barnkläder just nu. Men vi har ju egentligen shoppingfri månad. Hmm, what to do?

Jaja, det är fredag iaf. Å en lugn och mysig helg väntar. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0