Firat svärfar

Åkte ut till Vallentuna efter lunch idag. Svärfar fyller år i veckan, så lite firande av honom stod på agendan. Vädret är ju helt magiskt! Nästan för varmt för å sitta ute!

Vi åt grillspett, så himla gott! Frank fick sen bada en stund i baljan. Vi kikade sen på Bajen-matchen på nån halvkass fulstream. Kul med ännu en seger!

(null)
Nöjd kille!

(null)
Sötaste grabben i stan! Pyjamas och solhatt, perfekt kombo!

Vi kom hem för en stund sen. F är nattad, Alex kikar hockeyn och jag halvsover i soffan. Helgen har gått alldeles för fort. Nu är det dessutom slut på långledighet och röda dagar mitt i veckan. Buhu. Jag ska väl iofs inte gnälla, jag jobbar ju bara två dagar i veckan. Men den tiden börjar lida mot sitt slut. September och heltidsjobb närmar sig med stormsteg. Ska försöka njuta av en sommar innan dess iaf!

(null)
Magiska sommarkvällar, mer sånt!

Veckan som kommer spretar rätt mkt. Lite träning ska jag försöka hinna med. Styrelsemöte + årsstämma i brfen väntar. På tisdag ska jag på infomöte med facket. Kan bli intressant. Till helgen hoppas jag få till lite kompis-häng å lite galej.

Blir nog en bra vecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0