Vecka tjugoett

Måndag igen då. Började med att försova mig. Inget minne alls av att klockan ringt. Vid 6.20 frågade Alex mig varför jag låg kvar i sängen. En jävligt bra fråga. Hann ändå klä på mig, sminka mig och äta ett kokt ägg innan jag var tvungen att hoppa på cykeln in till Sumpan. Hann till morgonsamlingen, dock o-ombytt. Men det får ändå ses som godkänt.
 
Är på keratokonusmottagningen idag. Ganska rörig förmiddag, flera som kom sent osv. En hel del svåra patienter, men det har gått bra. Läkaren jag jobbar med idag har typ bara svåra fall känns de som.
 
Lite lugnare nu i em. Läkaren är på möte nu första timmen, så första patienten kommer först vid 14. Ska passa på att gå igenom lite mail, och lite webutbildningar som ligger. Man får passa på när det är lite lugnare.
 
Efter jobbet sen ska jag på dejt med Anneli. Vi har båda fått en voucher på en fri middag på Phils burgers. Så vi ska ses där efter jobbet. Ska bli mysigt! Deras burgare är riktigt goda! Blir nog den klassiska varianten, med sötpotatispommes. Mums!
 
Annars i veckan då. Jobb & träning i morgon. Ons inga direkta planer, förmodligen träna på kvällen. Leder pass på torsdag, både på fm och på kvällen. Fredag ska jag träffa Mirjam och Eli i nån park i Liljeholmen. Helgen sen får vi se lite vad som händer. Är barnfestival hemma i Vås, vi kanske åker på det. Annars vore det rätt skönt med en lugn helg med lilla familjen bara. <3
 
Hoppas ni får en finfin start på veckan!

(null)
Rosa RayBans idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0