Here we go again

Klådan har smugit sig på de senaste dagarna. Trott att det berott på torrhet, så har smörjt en massa. Vaknade idag, lördag, med klåda i handflatorna och fotsulorna. Sen har det bara eskalerat under dagen. Pratade med spec-MVC i morse, de tyckte jag kunde avvakta till måndag å då ringa min vanliga bm. Kände dock när arbetsdagen var slut att nej, detta kan inte vänta. Så ringde igen och bad om att få komma upp i morgon bitti.

Så nu ligger jag här. Försöker sova, men de går inte. Klådan äter upp mig. Tårarna rinner, paniken växer inom mig. Sist började de i vecka 32. Idag är jag i vecka 28. Är alltså 4 veckor mer jag behöver stå ut denna gång. Bävar för vad detta kommer utvecklas till. Förstår inte varför jag ska behöva gå igenom detta ännu en gång. Har jag inte gjort mig förtjänt av en lätt graviditet?

Förstår såklart att det inte fungerar så. Kroppen lever sitt eget liv som gravid. Denna gång önskar jag att behandlingen mot klådan biter.

Hur ska jag annars orka?

...
Anonym
2018-11-25 @ 06:05:43

Åh nej Malin! 😬 håller tummarna för att behandlingen hjälper. Men du är stark och fixar detta!!!

Svar: Tack! <3
malin.

Lisa
2018-11-25 @ 08:07:43

Kram på dig! 💕

Svar: ❤️
malin.

HTTP://cassandra87.blogg.se
2018-11-25 @ 08:48:56

Alltså så fruktansvärt det måste va. Hoppas behandlingen hjälper. Kram

Svar: Tack! <3
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0