Status, torsdag

Vaknade vid 4-tiden och kunde inte somna om. Efter en timmes kliande så gick jag upp. Klockan skulle ändå ringa 5.30. Ätit frukost, slängt på lite smink å väckt Frank. Han har sovit två nätter i rad i stora sängen, så duktig! Vi funderar på att slänga ut spjälisen i helgen redan. Kanske att Nissen varit här å hämtat den?! Dehär med Nissedörr, jag trodde att det bara var ett gulligt julpynt. Men nej, det är tydligen värsta grejen. Nissen gör tydligen massa bus på nätterna å grejer. 

Jaja, nog om de. Har en läkartid nu vid 8, ang mitt ben. Har blivit ännu värre på bara några dagar. Så vill ha en second opinion. Ärligt talat så kände jag mig inte alls nöjd eller lugnad efter besöket häromdagen. Så har bokat tid på en annan klinik. Hoppas jag går därifrån med en bättre känsla.

Tror den kliande natten mkt beror på oron över mitt ben. Klumpen i magen stressar upp mig.

Sen väntar jobb. I eftermiddag ska vi sen på förlossningskurs för omföderskor. Ska bli spännande! Efter det ska jag och Alex ut å käka. Faster Andrea hämtar på föris idag. Ska bli mysigt! :)

Nej, dags att packa ihop livet och bege oss till föris!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0