Sömnlös natt

Frank vaknade vid 21-tiden igår och skrek i ren panik. Nattskräck? Mardröm? Han var verkligen otröstlig! Han lugnade sig tillslut, framåt 22 kunde han somna om i pappas famn inne i vår säng. Men han har sen sovit oroligt hela natten. Jag la mig inne i hans rum, men kunde inte sova bättre för det. Lilla plutten! Han pekade på munnen och sa ont, så kanske tänder på gång dessutom? Så svårt å veta när han inte själv riktigt kan säga vad som är fel.

Så ja, idag är jag ett vrak. Typ. Frank var nöjd å glad i morse iaf. Får hoppas att dagen på föris går bra, trots dåligt med sömn.

Skönt iaf att jobbdagen blir någorlunda lugn. Många läkare som är iväg på konferens, så vi är inte så många på plats. Jag har egen mottagning idag. 4 av 8 har bokat av sig nu på förmiddagen. Så ja, det blir nog rätt lugnt!

Hoppas ni får en bra tisdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0