En helg med massa kärlek!

I helgen har vi varit i Gbg på bröllop. Min bästaste Clara har gift sig med sin Erik. Vigseln och festen var i Trädgårdsföreningen. Modigt att ha vigseln ute, och ja, det regnade! Men det gjorde lixom ingenting. Dagen blev lixom perfekt ändå! Så mkt kärlek! <3 Tyvärr fotade jag inte så mkt, det hanns lixom inte med. Middagen rullade på, sen drog festen igång. Jag höll ut till efter midnatt, ändå strongt!

(null)
Försök till nån form av seriös bild!

(null)
Min man & jag!

Direkt vi kom hem igår åkte vi ut till Vallentuna för å hämta Frank. Han hade haft en superhelg med farmor&farfar. Gått på loppis, åkt traktor och så fick han följa med å rösta. Himla spännande! Var en glad prick som mötte oss i dörren. Som jag saknat honom!

(null)
När en får köpa hur mkt bilar en vill!

Idag är det måndag igen. Ny vecka med inskolning väntar. Hoppas ni får en bra vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0