God morgon!

Vi har haft en bra natt! Jag har sovit som en klubbad säl. Vaknat för matning vid 3 och sen nu vid 6. Lillebror sköter sig exemplariskt, äter och somnar sedan om. Älskade lilla hjärtat! <3
 
Carpade dagen och tog en dusch och har fixat i ordning mit lite. Idag ska vi på återbesök på BB, men det är först i eftermiddag. Frank får vara på föris idag också, syskon var inte välkomna på återbesöket nämligen. Vi ska väl fortsätta stöka undan lite härhemma nu på förmiddagen. Vi behöver bland annat rensa avloppen. Not so nice!
 
Mår helt ok idag. Har lite fysiska åkommor jag vill ta upp på återbesöket idag dock. Insett att jag inte riktigt kan hålla tätt. Har noll kraft i knipet. Så igår började jag med Mamma Mage-appen. Den första nivån är väääldigt enkla övningar, men oj va de kändes! Har tappat all styrka i bäckenbotten och i magen. Är en låång väg tillbaka, helt klart!
 
Ska försöka börja med en förlossningsberättelse också. Det tar emot, det ska jag erkänna. Jag vill få ner mina tankar på pränt ganska snart dock. Det har ju bara gått 4 dagar, så är kanske okej att den dröjer lite till.
 
Hoppas ni får en fin torsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0