En piff-dag

Tog en promenad till Blocks. Gick inte fort asså! Kombon sviiinhalt å foglossning är ingen vinnare! Foglossningsbältet hjälpte en del iaf. Kom dit strax efter 10. Hade bokat in mig på Beauty Box för å färga brynen och fransarna. Var skönt att bli lite ompysslad en stund. Somnade nästan en stund tillochmed! Hon trådade sen brynen, gjorde rätt ont faktiskt! Men skönt å få bort småfjun.

Vid 11 mötte jag Anneli. Tog en drop-in å fick pedikyr. Såå skönt och välbehövligt! Mina stackars fötter har inte fått mkt kärlek på sistone. Timmen senare var vi klara. Käkade lite grekiskt till lunch, väldigt gott!

(null)
Himla mumsigt!

Anneli skulle sen knata hemåt igen. Jag chansade på drop-in för lite hårklipp men ingen av salongerna hade tid. Lite synd, skulle verkligen behöva klippa håret.

Kikade i lite affärer innan jag vaggade hemåt igen. Foglossningen är inte nådig atm, men det gick ok.

Nu är klockan snart 15. Ska gå å hämta F på förskolan. Tar nog med vagnen, så slipper han gå på det hala. Stackarn halkade massor påvägen hem igår. Blev superledsen å ville bli buren. Fick typ släpa honom sista biten.

Kvällen väntas annars bli lugn. Lär se På spåret ikväll iaf! Får hoppas F vill sova i skaplig tid!

Trevligt fredag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0