Helgen

Frank var utlånad till farmor&farfar i helgen. Vi var lite tvek till hur vi skulle göra med det, helgen var bestämd sedan innan. Frank har varit pigg sen i torsdags typ, men tänkte att han kanske behövde lite tid med mamma&pappa. Tror dock vi tog rätt beslut ändå, att låta honom åka. Han hade haft det super!

Vi passade på att fixa lite hemma å sådär. Alex åkte till Ikea å köpte en sängstomme till Frank. En Malm. Blev himla bra! På kvällen sen åt vi kött och potatis och sås. Såå gott! Sen dukade vi upp lite snacka och kikade Bohemian Rhapsody. Asså, jag blev såå besviken! Hade nog alldeles för höga förväntningar. Filmen var ju BRA, men hade förväntat mig mer!

(null)
Sängstommen på plats.

Söndag och lite sovmorgon. Pissväder, så förmiddagens promenad blev inte av. Efter lunch åkte vi ut til Vallentuna för att hämta F. Käkade middag å så innan vi åkte hem. Frank var lite lätt övertrött! Han somnade tillslut vid 23, sen när är han en kvällsmänniska?!

Idag är det måndag. Alex och Frank är hemma, som vanligt på måndagar. Varit en rätt lugn morgon. Har tid hos tandläkaren efter lunch. Lite nervöst! Var typ två år sen jag var hos tandis sist. Håll tummarna för att jag inte har några hål!

I veckan har vi annars inte så mkt planerat. Onsdagens besök på BVC är ombokat till hembesök på tors istället (pga RS-viruset). Så himla bra att de kan göra hembesök istället! Hoppas vädret blir lite bättre så vi kan komma ut på lite promenad.

Ah, det blir nog en bra vecka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0