Fel i rutinerna

Igår sov Elton vid två tillfällen, istället för en lång efter lunch. Det blev kaos. Trodde inte det skulle påverka så mkt som det faktiskt gjorde. Lååång nattning. Sen vaknade han vid 00.30 (ska tillägga att jag la huvudet på kudden strax efter midnatt). E höll sen låda fram till 2.30. Så ja, det var ett vrak som steg upp långt efter klockan ringt. Lämnade F på föris 25min för sent, som vanligt. Sen knallade vi till Friskis. Tränade ett 45min långt cirkelpass. Elton skötte sig exemplariskt! Så tacksam för att han funkar att ha med i gymmet. Han sitter i en Ikea-stol och tittar på allt folk. Han får typ 10 leksaker att roa sig med också. Så ja, det funkar bra!

(null)
Elton försöker lyfta en hantel som typ väger lika mkt som honom själv!

Hem, duscha, ge Elton lunch, sen somnade han och sov 2h. Jag hann med att äta och sminka mig, och stöka undan lite. Planen sen var att åka till något köpcentrum, men jag orkade verkligen inte! Vi gick en kortis till skolgården och gungade innan det var dags att hämta storebror.

(null)
Kul å gunga!

Sen har kvällen gått i ett. Fixa, plocka undan, middag, F duschat. Skönt iaf med fredag!

Elton sover nu. Hundra gånger lättare nattning ikväll! <3 Ska mysa ner mig i soffan och kolla lite TV. Är visst nån form av fotboll ikväll å. Den lär man väl se. Frank får vara vaken en stund till.

Ha en fin fredagskväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0