Julkalender till Frank

I ett svagt ögonblick bestämde vi att Frank ska få en julkalender i år. Finns jättemånga fina färdiga att köpa, med olika teman osv. Men nej, vi ska sätta ihop vår egna minsann. Så idag har jag beställt nån variant med 24 olika tygpåsar att lägga saker i. Leveranstid 5-10 arbetsdagar. Dvs har jag otur hinner det inte fram innan 1 december. Fråga inte hur jag tänkt göra då, för det vet jag inte..

(null)
Julkalender Marie från Bonprix.

(null)
Kommer bli superbra!

Nu till det svåra, vad sjutton ska vi ha i påsarna?! Hittade nåt 24-pack med bilar, blir ju perfekt till Frank! Skämt-å-sido, har lite tankar och idéer. Detta har jag tänkt på hittills:
  • Liten bil
  • Såpbubblor
  • Badskum
  • Studsboll
  • Klistermärken
  • Russin
  • Tågbanetillbehör
  • Pennor
  • Slime
  • Strumpor
Tänker också att det inte behöver vara en sak alltid, utan en aktivitet. Typ badhuset, baka osv.

Kom gärna med fler tips vad vi kan lägga i hans julkalender!

Å håll nu tummarna för att beställningen hinner komma!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0