Sjuk, och final av PH

Halsen känns av mer och mer. Har nog åkt på en mini-flunsa av vaccinet. Så himla typiskt! Men men, inte mkt å göra åt saken mer än att försöka vila och kurera mig (lätt när man är f-ledig med en 9-månaders..).

Blev iaf en vända till Barncafét i förmiddags (detta var alltså INNAN jag började känna av halsen!). Elton fick där lite lunch och sen gick vi till Coop å handlade. E somnade i vagnen, såklart, så jag fick handla i lugn och ro. Han sov en stund till väl hemma sen så jag hann äta lunch, och sen kolla ett avsnitt Uppdrag granskning med lite choklad som tilltugg. Drog igång lite tvätt å sådär. Hämtade Frank på föris, lagade Pad Thai till middag. Efter barnen somnat hann vi med ett avsnitt Innan vi dör. Så spännande!

(null)
Nyvaken liten skrutt! Hoppas jag inte smittar dig. <3

Alex gick sen å la sig, medans jag hängde kvar uppe till finalen av PH. Jag visste redan utgången, så trist när sånt spoilas. Så det var ju onödigt att jag höll mig vaken. Nåväl.

Borde gå och lägga mig, men känner en oro i kroppen. Mini-flunsa som sagt. Har ställt in mitt mamma-pass i morgon förmiddag tyvärr. Så himla tråkigt! Men vågar inte chansa att köra när jag känner mig såhär.

Nej, dags att sova. God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0