När man borde sova för längesen

Klockan har slagit över till ny dag. Borde sova för typ 2h sen. Fastnade lite vid datorn. Börjat ta tag i en sak som skavigt lite på sistone. Ah, vi får se lite vart de landar.

Har varit en helt okej skärtorsdag (ursprungsplanen med spa och mys på Steam hade ju iofs varit 1000 gånger bättre!). Vi röjde i förrådet, fick massor slängt på ÅVC. Frank fick hänga med Faster på em, så han var riktigt nöjd! Jag tog tag i fönstertvätt, älskar min nya maskin från Kärcher! Typiskt dock att putsmedlet tog slut innan jag var färdig. Får fortsätta i helgen. Ska se om jag kan få till nån fräsig före/efter-jämförelse.

Nu ikv grillade vi lax till middag, så så gott! Sen såg vi ett avsnitt Gåsmamman innan Alex gick å la sig. Vars jag blev av har vi ju redan avverkat.

Nu ska jag kika klart på Kissies senaste YT-video och sen sova. Natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0