En dag hos svärisarna

Tog morgon vid 8 imorse, ändå helt okej sovmorgon. Begav mig till Friskis och rev av ett pass i gymmet. Riktigt svettigt! Var skönt att köra igenom kroppen lite.

Vi åt sen lite lunch hemma, sen for vi ut till svärisarna i Vallentuna. Jag parkerade i en solstol och där fick jag minsann ligga helt ostört medans Elton sov. Så så skönt! Poolen höll 25 grader, riktigt najs! Grabbarna badade massor å! Vi åt grillat till middag sen. Riktigt härlig dag mao!

(null)
Lek i skuggan.

(null)
Men asså vem är du?!

Efter lite pepp så valde Frank tillslut att bli kvar i Vallentuna. Hans spontana svar till allt numer är NEJ. Att han HATAR att XXX. Så han ska sova där tills på måndag. Vi åkte hemåt strax efter 19, och har fått rapport om at allt gått jättebra! Bästa Frank, tror han kommer få lite boost av att få vara själv (och med själv menar jag utan sin lillebror) med vuxna några dagar. <3

Kändes skumt att åka hem med bara ett barn i bilen. Elton slocknade typ direkt vi kom hem. Jag och A har sett en Beck-film. Ska strax bädda ner oss, såå trött!

I morgon är planen att åka å bada nånstans. Stränderna här i krokarna är tydligen knök-fulla, så får se lite vars vi blir av.

Trevlig lördag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0