Mulle Meck & armband

Idag kom vi äntligen iväg till Mulle Meck-parken. Vi skulle ha åkt dit förra veckan, efter BVC-besöket. Men då störtregnade det. Kom lite droppar även idag, men vi trotsade det. Vi, och typ hela Solna. Jättemkt folk i parken. Blir inte lika kul då. Grabbarna fick röja runt lite iaf. Så de var nog hyffsat nöjda när vi for därifrån.

(null)
Ratta en gammal Folka-buss.

Både E och jag tog en lur efter lunch. Jag drog sen iväg å tränade. Blev lite armar å bål. Gick bra!

Nu ikväll har jag gjort massa armband. Eftersökte ett armband med telefonnummer. Hittade inte det jag sökte, så då får en fixa det själv. Så idag kom pärlorna jag hade beställt. Så nu har grabbarna fått varsit armband med våra telefonnummer på. Hur smidigt?! Perfekt när man är iväg och barnen skulle komma bort.

(null)
ICE!

(null)
Frank var väldigt nöjd med sitt nya armband.

La ut på Instastory att jag gärna tar beställningar på armband, och har redan knåpat ihop och sålt 6st. Så kul ju! Lagom pyssel att göra på kvällarna.

Nu ligger vi nerbäddade. Blev sent, kollade Beck-filmen på fyran. I morgon väntar en relativt oplanerad dag. Ska träna direkt på morgonen. Å på kvällen ska jag ut till Täby C med Nathalie och kolla på Apple Watch. Får se om jag åker därifrån med en till mig själv!

Nu, sova!
Anonym
2020-07-07 @ 11:23:33

Köööööp /c




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0