Skrubben

Igår kom Elfa-leveransen från Bygghemma. Vi vågade oss minsann på att sätta upp allt själva (Hasse har ju hjälpt oss med typ allt annat!). Lite pill med mått osv, men jävlar va bra allt föll på plats! Förvaring är ju verkligen något jag tycker är värt att lägga pengar på. Från golv till tak, från vägg till vägg. Maxa det utrymme som finns lixom. Och det tycker jag verkligen att vi lyckats med under trappen. Blev riktigt jävla bra!

(null)
Det här är så vackert!

Sånt här ger mig lugn! Ett kaosigt inre kan delvis repareras av en omgivning i ordning. Så enkelt är det iaf för min del.

Prislappen landade tillslut på ca 6000:-. Elfa är riktigt dyrt! Men jag tyckte att det var värt varenda krona. Anledningen till att vi valde Elfa under trappen och inte Ikeas (som vi har typ överallt annars) är för att Elfa hade lite fler längder på skenor att välja, lite mer flexibelt helt enkelt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0