Regn & sol

Helgen har verkligen bjudit på ytterligheter. Skyfall och åska igår, sol och värme idag. Vår oplanerade helg blev tillslut väldigt bra och mysig!

Jag startade min gårdag med ett pass på Friskis. Har aldrig varit ett fän av att träna utomhus, men tyckte deras utefys-pass var helt okej! Skön start på lördagen.

Vi hängde mest hemma igår. Tog med mig Frank å åkte å köpte mig en ipad. Blev den nya Air i blått. Mkt nöjd so far! Vår dator håller på och klappar ihop så ipaden ska väl mer eller mindre ersätta den.

Kikade fotbollen igår. Ingen kan väl ha undgått vad som hände i matchen mellan Danmark och Finland. Så sjukt läskiga scener som utspelades. Tack å lov verkar Eriksen må bra efter omständigheterna!

(null)
Blev tillslut en blå!

Idag har vi haft en topp-dag verkligen! Frank var såå nöjd! Vi mötte upp kusinerna på Vallby friluftsmuseum och knatade runt där. Åt lunch där å. Sen åkte vi ner till Mälarparken. Grabbarna fick leka i Poesiparken en stund, sen köpte vi glass vid nya glassbaren därnere. Nöjda kids!

(null)
Elton & pappan.

(null)
Frallan.

Jag å Frank åkte iväg på fotbollen sen. Han tycker verkligen att det är roligt och det gläder mig massor! I början ville han inte vara med på alla moment och övningar, nu är han med på ALLT och deltar med glädje. Så himla fint att se. <3

Blev en kvällspromenad med lite pod i öronen. Nu efter en dusch ligger jag nerbäddad och laddar för en ny vecka. Elton blir hemma mån&tis, men Frank ska förhoppningsvis kunna gå som vanligt. Alex får försöka vobba, jag kan fan inte vara borta mer från jobbet nu!

Hoppas att ni haft en fin helg å är pepp på ny vecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0