Jag vill ha VÅR!

Guuuud va denna vintern aldrig tar slut. Jag längtar så efter sol, lite plusgrader, inget slask, gladare barn, mer solljus. Hösten och vintern har varit tung på många sätt. Mkt sjukdom, både för egen del men även för barnen (som förälder har man ju plötsligt en hel drös med folks allmäntillstånd att jobba efter). Gjort "slut" med en nära vän. Inte kunnat träna och stärka kroppen som jag hade önskat. En axel som strulat. Inte kännt att jag räckt till nånstans.
 
Behöver lite vind i seglen, lite flyt, lite lugn och ro. Istället bjuder denna veckan på en snuvig man, Frank med feber. Elton är pigg iaf. Och jag försöker balansera livet. Blir det nånsin lätt? Eller, det behöver inte vara lätt. Bara lite färre bumps on the road lixom.
 
Onsdag idag, och vi bjuds på sol. Ska ut på en promenad på lunchen, det ser jag fram emot! Efter jobbet ska jag brumma ut till Västerås Arena för dammatch i SHE. Ska bli kul! Säsongen börjar dra ihop sig. Kikade cupfinalen för herrar igår, Hammarby mot Kristianstad. Så himla spännande match! Trist att Hammarby förlorade dock. Alex skulle ha varit där å kikat live, men fick stanna hemma pga förkylning. Fan han har varit dålig länge nu, inte alls likt honom att bli såhär sjuk!
 
Ah, det blir nog en bra onsdag ändå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0