Sjukstuga

Jag har varit risig hela veckan. Elton fick feber igår så han är hemma med mig å. Idag är han pigg och feberfri, kan det ha varit världens kortaste förkylning han drabbades av?! Jag mår lite bättre idag, dock ont i huvudet. Vågar inte bruka vanlig nässpray nuförtiden, så skiten har ju gått upp i bihålorna. Sköljer med saltvattenspray och poffar med nå kortison-spray nu för att dämpa skiten. Känns som att det är påväg åt rätt håll iaf!

Gick loss med frisörsaxen härhemma, så Eltons hår står numer inte åt alla håll längre. Hans hår är tacksamt att klippa, lockigt hår är lite mer förlåtande. Alex får ta med Frank till frisören i helgen, även hans hår börjar bli långt.

(null)
Betydligt kortare.

(null)
Redig kalufs innan!

Nu ska jag återgå till Minions på TVn och bygga med Lego.

Hoppas ni får en fin fredagskväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0